torsdag - dålig bloggning

Har inte haft tid eller ork att lägga nått inlägg idag. Så ni får ett nu när jag ska sova haha :D
Idag va det salt efter skolan, där gjorde vi fruktsallad & pratade typ (:
Och vill bara säga att jag & sofie är vääldigt lyckade!
Jag hoppade upp på hennes rygg, vi trillar emellan soffan & bordet när vi ska gå där, hon trillar på bordet & jag i soffan! (6)
Sen använder jag henne som säng ;)
HAHA, jag lägger mig på henne & hon får oooont!
Så kan ju gissa vem som har klagat på mig nu ett tag ;)

Imorgon blir det att åka till skåne & möta ett lag som vi inte kommer vinna emot.. kul på en fredagkväll all slösa tiden där då & inte komma hem förens 9-10 :(
Får väl göra det bästa av det haha :D

Långt inlägg jagvet, läs om ni orkar :)


NIIIIICE !


feliciajohnsson!

Kommentarer
Postat av: Lena

Klart det finns en chans med dig som målvakt! Inte ge upp i förskott! Kram!

2011-01-21 @ 00:30:45
Postat av: Sofie

haha, jätte lyckat var de xD :P ont som fan oxå :D men askul :P haha och du mula mig me vaniljglass xP

2011-01-21 @ 14:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0